پوستر و وبسایت جشنواره ملي «سفره ايراني، فرهنگ گردشگري »

پوستر سفره ایرانی

برای معرفی این پروژه به متن اخبار مربوطه اشاره شده است :

به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان مركزي ، امروز يكشنبه 15 مرداد 96 نشست خبری و مراسم رونمايي از پوستر، تيزر تبلیغاتی و وب سايت جشنواره «سفره ايراني، فرهنك گردشگري» در محل هتل امير كبير اراك برگزار شد.

مدیرکل در این نشست، گفت: براي توسعه صنعت گردشگري عناصر مختلفي دخيل هستند و يكي از اين عناصر اثر بخش، بخش غذا و نوشيدني های بومی هر منطقه ای است که به فراخور اقلیم و فرهنگ نقاط مختلف کشور امری کاملا متفاوت است. متاسفانه امروز بسياري از غذاهاي سنتي ايران منسوخ شده و علي الخصوص جوانان از اين غذا ها دوري مي كنند که این مسئله به غیر بحث هویتی بر سلامت جامعه نیز تاثیر گذاشته است. در راستاي احيا سنت هاي غذايي و استفاده هر چه بيشتر از ظرفيت هاي این مهم در صنعت گردشگري، سازمان ميراث فرهنگي کشور اقدام به برگزاري دومين جشنواره ملي «سفره ايراني، فرهنگ گردشگري» در مناطق هشت گانه کشور کرده که در منطقه پنج، این جشنواره با حضور استان هاي تهران، البرز، اصفهان، قم و مركزي از تاریخ 16 لغایت 18 شهریور در محل مجتمع تفريحي و سیاحتی هتل امير كبير اراك برگزار می شود.

سيد محمد حسيني افزود: نحوه ثبت نام در اين جشنواره از طريق وب سايت اختصاصي آن به آدرس www.arakfoodfestival.com و به سادگي انجام مي پذيرد كه مهلت آن از امروز تا 10 شهريور ماه است. در اين وب سايت متقاضيان مي توانند از جانمايي و ابعاد غرفه ها آگاه شده و غرفه دلخواه خود را براي حضور در جشنواره انتخاب كنند. از مزایای ديگر اين وب سايت نقشه تعبيه شده در آن براي آشنايي مهمانان استان های دیگر با محل دقيق برگزاري جشنواره است. همچنین در این سایت 5 لینک متصل به وبگاه ادارات کل استان ها تعبیه شده تا ارتباط فی مابین مناسبی بین استان ها برقرار و امکان بهره مندی از اطلاعات هر استان در اسرع وقت برای مراجعه کنندگان فراهم باشد.

کلیه طراحی ها و وابزار های شرکت و اطلاع رسانی به وسیله کانون آگهی و تبلیغات مفاخر در اراک انجام شده است .

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *